Pagina's

woensdag 26 januari 2011

Beetje steun...


Er zijn wel eens momenten dat iemand wat extra steun kan gebruiken. Ik probeer om aan die mensen te denken en dat dan ook te laten weten. In de vorm van een kaartje of iets anders. Het lukt natuurlijk niet altijd, maar de bedoeling is goed, zullen we maar zeggen. Dit keer is het een kaart met doosje met iets lekkers erin geworden. Een paar dagen geleden heb ik zo'n zelfde kaart geplaatst, deze heb ik eerder gemaakt. Zelf vind ik deze voorkant beter gelukt, maar de achterkant is weer wat eenvoudiger.


Nou ja, je kunt niet alles hebben. En dan denk ik...de volgende keer doe ik het anders, maar dan is er wel weer iets dat beter of anders kan en zo blijf je bezig. Fijne dag nog allemaal!


groetjes Annerieke!

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

inderdaad een beetje steun kunnen we allemaal weleens gebruiken.
mooi theelichten kaartje.

groetjes karin