Pagina's

woensdag 19 januari 2011

Verrassing!!

Nou, dat is nog eens een verrassing. Maandag schreef ik al dat ik getwijfeld heb of ik een blog zou aanmaken, maar ik zie hier zoveel leuke dingen, dat ik dacht "dat wil ik ook". Als je geen inspiratie hebt, dan krijg je het wel als je al die blogs bekijkt. Vorige week heb ik dus meegedaan aan de candy van Janet, mailtje gestuurd en.....zondag las ik dus dat ik gewonnen had. Super leuk natuurlijk, gisteren de stempels ontvangen, Janet, nog bedankt! Dit was voor mij het zetje om een blog te maken, dus dat maar eens gedaan. De opmaak is nog niet naar mijn zin, maar daar kom ik de komende tijd wel uit. Heb nog genoeg te doen dus!
Tot de volgende keer!


Annerieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!