Pagina's

donderdag 10 februari 2011

Bedankt!

Nou, dat is toch wel heel erg leuk. Ik heb gisteren een award gekregen van Erika, ben er erg blij mee, bedankt hoor!!



Voel me best wel een beetje vereerd, ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik vind het toch altijd erg leuk als ik hoor dat anderen mijn "knutsels en frutsels" waarderen.

* graag wil ik Sandra en Janny nomineren voor deze Award
   neem eens een kijkje op hun blogs.


Ik weet dat ik eigenlijk 3 mensen zou moeten nomineren, maar ik ben nog niet zo lang bezig, dus zo veel (beginnende) bloggers ken ik nog niet. Ik wil het dus bij 2 houden, als jullie het niet erg vinden.

* Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster Blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest) over.

*Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig).

*Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie)

*Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

*Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn, met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen.



Fijne dag nog!

1 opmerking:

Janny zei

Annemieke,
Bedankt voor de Award en de daarbij behorende waardering. Ik ben druk bezig een berichtje te maken op mijn blog. Het was even uitzoeken hoe ik een link moest maken maar het gaat lukken. Ik had dat nog niet eerder gedaan.
Groetjes Janny