Pagina's

zondag 27 februari 2011

Een restje vakantiegevoel...

Zo, weer terug van een heerlijk weekje Duitsland. We zijn in Cochem(aan de Moezel) geweest, prachtig daar. We hebben nog een paar dagen sneeuw gehad, vond ik erg bijzonder in het heuvelachtige landschap. Ik krijg altijd zo'n fijn vakantiegevoel van heuvels, zelfs in Limburg heb ik dat al.

En dan nu het 'dagelijks" leven weer, alhoewel ik nog een beetje dromerig blijf met dit kaartje.
Het papier komt uit een blok van Studio Light, lekker vrolijk, het elfenmeisje maakt het plaatje compleet. Ben altijd wel gek op elfjes, zo lief.

Ik zag dat ik vorige week een award heb gekregen van Manuela, harstikke lief van je, bedankt hoor!
Nu moet ik deze award doorgeven aan anderen, maar kort geleden heb ik hem ook gehad, dus ik laat het deze keer hierbij, ik ben er wel blij mee!

Vanmorgen was ik aan het "bloghoppen"(dit woord kwam ik dus tegen, leuk he) en ik moet zeggen dat ik weer zulke mooie kaarten en doosjes heb gezien. Het begint bij mij enorm te kriebelen om weer wat te gaan maken.

Ik wil jullie dan ook nog een gezellige creatieve zondag wensen, tot gauw maar weer!


3 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog en blijf jij voorlopig maar lekker dromerig, want je kaartje is een droomkaartje. Hoe kan het ook anders...met "onze" favoriete kleuren...hihihi.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel leuke en lief kaartje annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuke en lief kaartje annerieke
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!