Pagina's

dinsdag 8 februari 2011

Het lijkt wel voorjaar!

Vandaag heb ik al enkele keren gehoord dat het wel voorjaar lijkt. Het is ook zo heerlijk buiten. Blauwe lucht, de zon die schijnt, wat wil een mens nog meer. Als ik op straat loop, dan "ruik" ik de lente. Als iemand mij dan vraagt hoe dat ruikt, kan ik het niet omschrijven, kan ook aan mijn reukvermogen liggen, hihi.

Daarom een kaartje dat bij mij het lentegevoel oproept, het zal door de kleuren komen.



Morgen is het mijn "leuke dingen dag", daar heb ik vorige week over geschreven. Ik moet het nu hier thuis steeds horen, stiekem denk ik dat ze ook wel zo'n dag willen hebben. Het geheim van een "leuke dingen dag" is dat je zo'n dag zelf kunt maken, dus......ik heb heel vaak zo'n dag!

Tot de volgende keer!






5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een hele leuke en mooie kaart.
heel mooi die zachte kleuren en papier.


groetjes karin

Sandra zei

Wat een vrolijke lente kaart!!!
Woensdag is ook mijn leuke dingen dag want dan ben ik altijd vrij zoon lekker naar school en man aan het werk heerlijk hoor zo'n dag!!!!!
Groetjes Sandra

Anoniem zei

Ik vind het een lief kaartje.
Het ziet er heel teer uit en dat past ook bij de lente.
Groetjes Yvonne

Janny zei

Via via kwam ik toevallig op je blog en die ziet er erg leuk uit mooie kaarten en deze kaart is ook heel leuk geworden. Inderdaad lente. Ik heb mij ook ingeschreven om je te volgen. Je blog ziet erg mooi uit (Ik bedoel natuurlijk buiten hoe die eruit ziet leuke kaarten en andere knutsels).
Groetjes en tot ziens

Erika zei

Hoi Annerieke

Mooie kaarten maak je zeg

Ik heb wat voor je op mijn blog staan,
Kom je even kijken,

gr Erika
ps ben maar direkt volger van je blog geworden