Pagina's

donderdag 17 februari 2011

Lekker bezig zijn...

Hey, ik zie en heb gelezen dat ik weer een volger erbij heb, leuk hoor, WELKOM!
Ik blijf het nog steeds erg leuk vinden om bij anderen te kijken, maar ook als anderen bij mij komen kijken. Er is zoveel te zien hier in deze "blogwereld". Een half jaar geleden wist ik nog niets van dit alles af. En .... kijk mij nu, een eigen blog met mijn zelfgemaakte kaarten en doosjes. Ik had zelf niet gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden om te doen, kaarten maken wel, maar de doosjes, wist niet dat het iets voor mij was....wel dus.

Vorige week ben ik met dit "projectje" begonnen. Ik had deze kaart al eerder gezien maar was er nog niet aan toegekomen om hem te maken. Het patroon heb ik van Inky Impressions Challenges en ik moet zeggen dat het dus helemaal niet zo moeilijk is. Een klein nadeel is dat de maten in inches zijn, maar ik heb een liniaal waar deze opstaan. Meestal gebruik ik de Scor-Pal om de doosjes af te meten en te vouwen, heel erg handig!, maar die van mij is in cm., dus het is een beetje creatief zijn en wat schuiven met papier en liniaal.

 
Bij nader inzien had ik het laatje van iets steviger papier moeten maken, dat is iets voor een volgende, want ik ga hem vast en zeker nog een keertje maken, zo leuk is dit patroon. En dan het knopje.....het is een splitpen op een kraaltje, dan is het net een knopje. Vond het slim bedacht van mezelf :).
In het laatje heb ik dan nog een persoonlijke tekst geschreven.

Voorlopig is dit even de laatste, de komende dagen ga ik inspiratie opdoen!

Tot gauw maar weer!


6 opmerkingen:

  1. nou annerieke het ziet er prachtig uit, heel mooi papier gebruikt en leuk met die vlinder erop.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Nou dat ziet er leuk en lekker fris uit.
    Dat is met het zonnetje van nu, goed voor het lentegevoel!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,

    dat ziet er heel leuk uit en mooie frisse
    kleur gebruikt en leuk met die vlinders erop

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annerieke,

    Ik heb een verrassing voor jou op mijn blog
    staan
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annemiek,
    Ik denk er net zo over het is alleen best veel werk zo'n blog bijhouden.
    Je doosje is overigens heel leuk geworden. Ook ik wil een keer wat anders proberen maar ik ben er nog niet aan toe gekomen. Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annerieke,
    Zo te zien ben jij ook helemaal "in" voor lila....je blog ziet er prachtig uit.
    Het easeldoosje is SUPER...en net wat je schrijft...de splitpen op een kraaltje is net een knopje...prima tip.
    Leuk hè....bloggen en doe maar snel weer ideetjes op dan kan ik weer komen kijken.
    Nog een fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!