Pagina's

woensdag 2 februari 2011

Lezen


Het is woensdag, vind ik altijd een "gezellige" dag. Het is mijn "leuke dingen" dag. Of ik ga even de stad in, of ik heb met een vriendin afgesproken of ik doe gewoon lekker niets. Natuurlijk probeer ik ook altijd wel  even achter mijn bureau, dat vol ligt met creatieve ideeen (lees: rommel), te zitten. Eigenlijk probeer ik dat elke dag wel even, maar dat lukt niet altijd. Woensdagavond ga ik volleyballen en daarna nog even iets drinken en bijkletsen met mijn sportvriend(inn)en.  Dus een leuk vooruitzicht nog.





Deze boekhoek heb ik voor een vriendinnetje gemaakt, erg leuk om te maken. Het patroon heb ik ooit bij Splitcoaststampers gezien, niet moeilijk en je kunt je uitleven met versieren. Ook leuk om kado te geven, of gewoon zomaar. Ik zie nu wel dat de afbeelding niet helemaal scherp is aan de onderkant, dat komt denk ik omdat ik scan en als er dan iets op zit wat hoger ligt, wordt het iets minder scherp. Nou ja, als dat het enige is?
Ik wens jullie een fijne dag!





5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hooooooiiiiiiii,
Heb even terug zitten bladeren en zag dat je met je leuke hondjeskaart weer in de prijzen was gevallen!
Hartelijk gefeliciteerd.
leuk hoor.
lieve groetjes Yvonne

KarinsArtScrap zei

nou ik vind het een heel leuk boekhoek hebt gemaakt.
ikzelf heb er nog geen gemaakt maar ziet er leuk uit.

groetjes karin

Aletta zei

Hallo Annerieke, Wat leuk dat je volger bent geworden op m'n blog. Ik vind de boekenlegger prachtig. Groetjes, Aletta

hobby@Janet zei

Hoi Annerieke,

Nou..je gaat al lekker met je blog !!
Dat gaat helemaal goedkomen!
Je kaarten zien er ook top uit!

Groetjes Janet

Arina zei

mooie boeken hoek heb jij gemaakt zeg..
superrrrr
gr arina