Pagina's

zondag 13 februari 2011

Nog meer Valentijn...


Morgen is het Valentijn! Ik vond het leuk om 2 goeie vriendinnen te laten weten hoe blij ik met ze ben.
Even voor de duidelijkheid....ik ben blij met al mijn vriendinnen, maar nu was het tijd om deze twee te verrassen. In de verpakking zit een chocoladereep, dat hebben vrouwen soms zo nodig, toch? Ik wel tenminste!

Het patroon is van Kitty, het hartjespapier komt uit een blokje van Studio Light, kon ik nu goed gebruiken met Valentijn.

 Deze digi is een freebie van Prairie Fairy Designs,heb ik ingekleurd met de Derwent potloden.



 
De tekstlabels heb ik gemaakt in Word en de lettertypes wat aangepast.

Vrijdag heb ik de kadootjes al afgegeven (ik wilde de eerste zijn) en mijn vriendinnen waren blij verrast.

 Ik wil iedereen in ieder geval een fijne Valentijnsdag wensen en ik hoop dat jullie dromen uitkomen!


2 opmerkingen:

  1. lief, lief, lief, ik durf het bijna niet open te maken, bang dat ik het niet meer zo mooi dicht krijg.
    Maar... nogmaals DANK !!!
    Dikke kus Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief en leuk die kadoverpakking.
    lekkkkkkker [ lol ].

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!