Pagina's

zondag 6 februari 2011

Oranje, de kleur van...




Vandaag is dat bij mij de kleur van Valentijn. Waarom oranje? Heel eenvoudig omdat het oranje scrappapier hartjes heeft en hartjes.......dat kunnen jullie zelf wel bedenken.




Het afdrukje is een freebie van Di's Digi Designs, wat een schatje, nietwaar? Verder wat pareltjes en bloemetjes en een lintje met een strikje. Zelf vind ik de kaart goed gelukt, mede omdat oranje een van mijn lievelingskleuren is.
Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van februari bij CreaMiep Design Team. Er staan daar al hele leuke kaarten.


Ik hoor de wind om het huis gieren, dus ik blijf nog even lekker bij de kachel knutselen, ik krijg het altijd zo koud bij harde wind.
Fijne zondag nog!
Annerieke

Gewoon maar even mijn naam eronder, krijg niets meer gedownload. Ik begrijp het nog steeds niet altijd hoor. Het zal wel weer een keer goed komen.
Oeps...vergeet ik nog bijna weer te zeggen dat ik jullie reacties altijd zo leuk vind om te lezen, voel me dan toch wel een beetje trots.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ohwww, wat is ie lief!!!
Veel succes.
Groetjes Yvonne

KarinsArtScrap zei

annerieke het ziet erweer leuk uit.
en inderdaad een mooi kleurtje.

groetjes en een fijne zondag verder karin

Sonja zei

Wat een leuke kaart Annerieke. Super gedaan.

Groetjes, Sonja
CreaMiep