Pagina's

vrijdag 11 februari 2011

Valentijn...

Het leuke van zelf kadootjes maken is dat sommige mensen het erg waarderen en net zo enthousiast zijn als ik zelf. Een vriendin vroeg me of ik iets leuks kon verzinnen voor haar "Valentijn". Nou, dat hoef je geen twee keer te vragen, ik heb genoeg ideeen. Het is de kaart met doosje geworden, met hartjes erin natuurlijk, hoe kan het ook anders. Het patroon heb ik gevonden bij Madeliefjuh, lekker duidelijk omschreven en foto's erbij. Mislukken kan niet, alhoewel ik nog wel eens iets verkeerd plak of zo, dan heb ik even een black-out, hihi. Deze kaart ging in 1 keer goed!


De kaart is voor een man, dus ik heb de kleuren lekker stoer gekozen. Wat randjes met mallen van Nellie Snellen gemaakt en plakken maar.


 

De digi (sorry, weet niet meer waar ik hem vandaan heb) is een freebie en ik heb hem ingekleurd met de Derwent potloden. De digi is wel een beetje zoet, maar wel erg lief en uiteindelijk is het ook voor Valentijn, nietwaar?

Ik wens jullie een fijn weekend!

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

ja een heel mooi valentijn doosje.
lekker zoet maar dat mag.

groetjes karin

Anoniem zei

Hee, Hij is leuk geworden!!!
en toch een beetje stoerrr.
Groetjes Yvonne

Janny zei

Leuk doosje gevuld met hartsnoepjes. Leuk kadootje. Groetjes Janny