Pagina's

vrijdag 4 februari 2011

Zo ben ik...

























Dit zijn de doosjes die ik voor mijn sportvriendinnen heb gemaakt. Eigenlijk had ik ze met kerst willen verrassen, maar ik heb een tijdje niet getraind ivm gladheid op de weg, zo'n held ben ik namelijk niet. Gelukkig heb ik andere kwalititeiten, hihi.






Dit is een achterkant. Zo heb ik ze allemaal in een andere kleur gemaakt en de teksten een beetje uitgezocht op de persoon.
Het doosje komt uit een boekje van Kitty, maar ik heb ze wel aangepast. Dat doe ik vaker, ik begin met een vaste basis en de rest verzin ik er wel omheen, kan soms verrassend zijn!



Jullie moeten het me maar niet kwalijk nemen, de kwaliteit van de foto's is niet super, ik weet het. Natuurlijk heb ik daar een reden voor, ik heb de foto's wat later op de middag genomen, dus het was al iets minder licht. En jaaaaaaaa, ik had het op een andere dag kunnen doen, maar ik wilde ze die avond meenemen.




O ja, vergeet ik nog te zeggen wat ik erin heb gestopt....een mini douchegel.



Tot slot wil ik jullie nog een fijne dag wensen en alvast een goed weekend!

1 opmerking:

KarinsArtScrap zei

heel leuk idee en mooi gedaan.
leuke kleurtjes ook en de decoratie's zien er ook gaaf uit.

groetjes karin