Pagina's

dinsdag 15 februari 2011

Zo lief...


Dit kaartje vind ik toch zo lief, ik weet niet waardoor het komt. Misschien de kleuren of de bloemetjes?

Nu ik het toch over lief heb, gisteren...Valentijnsdag! Het is bij ons traditie dat we elkaar met een kleinigheidje verrassen, zo ook dit jaar. Onze zoon van 11 doet dan ook mee, dit jaar had hij allerlei dingen uit huis weggenomen. Een pak koek uit de kast, een schoteltje voor een theezakje, een bloem van de badkamer (die had ik al gemist) isolatietape van de werkbank, een rolmaat. Oeps, en snoepjes, hij leest dit net, dus ik moet even volledig zijn natuurlijk. Dit alles had hij in een knikkerzak gedaan met een lief briefje en wat geld erbij, want hij had nog niets kunnen kopen, dat moesten we zelf maar even doen. Dit was dus een SUPERverrassing, zooooooooooo lief! We merken wel dat hij iets in zijn schild voert, want af en toe loopt hij te grinniken, hihi.

Maar nog even over de kaart...
De stempel was een van de eerste die ik heb ingekleurd met Derwent potloden, wel netjes geworden, vind ik zelf. Nu kon er ook weinig misgaan, met 2 tinten grijs en wat rood.

Ik wil jullie ook nog even bedanken voor jullie reacties elke keer, hartstikke leuk!

Tot gauw!




3 opmerkingen:

Erika zei

Hoi annerieke

Dit is inderdaad een mooi kaartje om naar te blijven staren..
Denk dat het aan de kleuren ligt, mooi zacht roze..

Bedankt voor het reageren op mijn blog, vind het altijd leuk om te lezen, dat er mensen zijn, die mijn werkjes leuk vinden

gr Erika

KarinsArtScrap zei

hij is inderdaad lief je kaartje annerieke, maar je zoontje is ook lief als hij zoiets doet.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,

Dank je wel dat je volger bent geworden van mijn blog en omdat jij die waarschijnlijk ook zult sparen.....ga ik je ook volgen....hihihi.

En je kaartje is inderdaad heel lief en als je eenmaal de smaak te pakken hebt van het inkleuren...hoor ik...kom je er niet meer van af en ben je "verkocht" zoals dat zo mooi heet.

Tot een volgend bezoekje.
Liefs Wilma