Pagina's

donderdag 17 maart 2011

Beetje vroeg voor pasen?

Alvast een beetje pasen. Ik weet...ik ben ietwat vroeg, maar hij is gewoon leuk, vinden jullie ook niet? Een gedeelte van de kaart had ik al klaar liggen en geplakt, maar ik had nog geen mal van een ster. Van de week heb ik een aantal dingen besteld, waaronder deze multimal van Nellie Snellen. Heb ik al eerder gezegd, zoveel mogelijkheden heb je daarmee. Nu kun je je afvragen waarom sterren en niet iets anders? Nou, met deze kaart wil ik graag meedoen met de Paaschallenge van Hobbytijd. Er moest gewerkt worden met een sketch en ja, jullie raden het al, een sketch met sterren.

Het tekstlabeltje heb ik zelf gemaakt in Word, het randje heb ik weer bewerkt met 2 kleuren van de Derwent Coloursoft. Aan de bovenkant van het labeltje heb ik een randje gestanst met een bordermal.
De andere paarse rand heb ik ook gestanst met een bordermal, leuk effect geeft dat toch.




Dit lieve vriendje heb ik gevonden bij Elizabeth Dulemba, daar moeten jullie eens kijken, heel veel mooie tekeningen heeft ze.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft.



Tenslotte wil ik al mijn lieve volgers bedanken voor de leuke reacties die ik vaak krijg. Ik kijk bijna altijd wel even op jullie blog, ik laat alleen niet altijd een reactie achter. Maar ik hoop het een beetje goed te maken door jullie een kleinigheidje te geven...
Hopelijk kunnen jullie hem downloaden en gebruiken.

Tot de volgende X

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een grappig konijn, en een leuk kaartje heb je ervan gemaakt.
en bedankt voor dat kleinigheidje

groetjes karin

Daatje zei

Hallo Annerieke,
wat een lief kaartje heb je gemaakt,
ook ik heb je "kadootje"gedownload,
hartelijk dank!
Groetjes van Daatje

Anoniem zei

Snoepie hoor, leuk.
Groetjes, Yvonne

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Je kaartje is zeker leuk geworden...geinige haas trouwens.
Ik mis wel je profielfoto....was zo herkenbaar. Nu is het weer wennen.
Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Janny zei

Hij is erg leuk geworden mooi zoals je hem ingekleurd hebt. Groetjes Janny