Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Beloofd is beloofd...


Een stoer jongenskaartje dit keer en................geen roze gebruikt! Ik kreeg laatst een reactie dat roze, paars en lila zulke mooie kleuren zijn, ik werk daar dus ook graag mee. Zo ook met het doosje van gisteren, automatisch neem ik roze tinten, grappig is dat toch. Terwijl ik ook gek ben op geel en oranje en bruin, eigenlijk ben ik dus gewoon gek op kleur.

Met deze kaart wil ik meedoen met Challenge 2011-4 van Alles met en over kleuren met Derwents. De opdracht was een jongenskaart, de kleuren zijn vrij. Volgens mij is dat wel gelukt.

Het afdrukje is een freebie van Bodil's scrappeverden, het papier is van Action en verder heb ik multimallen gebruikt van Nellie Snellen. Deze mallen gebruik ik vaak, er zijn zoveel mogelijkheden met 1 mal.

Ik wil jullie ook nog weer bedanken voor de leuke reacties steeds, zo leuk vind ik dat!

Tot gauw maar weer...

6 opmerkingen:

  1. wat grappig annerieke allebij een jongenskaart erop gezet.
    je kaart is een stoere jongenskaartmet heel mooi papier en kleuren.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    Wat jammer...geen roze...geintje. Je jongenskaart is heel mooi geworden in die bruine kleur.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtige stoere jongenskaart, bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een prachtige stoere jongenskaart.
    Ook deze kleuren zijn weer heel mooi.
    Niet te zoet voor een jongen maar lekker stevig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annerieke

    een prachtige stoere jongenskaart
    Ook deze kleuren zijn weer heel mooi
    en heel fijn weekend

    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hele leuke kaart! Bedankt voor het meedoen bij Derwents!

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!