Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

Blauw, blauw, blauw...

Een boekhoek dit keer. Lezen jullie ook zo graag? Ik wel, maar nu moet ik wel bekennen dat ik in de zomer meer lees dan in andere jaargetijden. Met een boek in de tuin in het zonnetje, niet verkeerd.
De tutorial van deze boekhoek kun je hier vinden.

Dit is Cassidy, wat een lief meisje, nietwaar? Cassidy heb ik gevonden bij  The Sherlocks Home, daar zijn nog meer mooie digistamps. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Derwent Coloursoft.




Met deze boekhoek wil ik meedoen aan de challenge bij Scr@ap-Cards Challenge-Blog. De opdracht was een kaart of ander project maken in de hoofdkleur blauw, volgens mij ben ik daar wel in geslaagd.

Nog een fijne zondag!

7 opmerkingen:

  1. Hoi Annerieke,
    Ze is echt lief hoor!
    Lief, blauw en leuk.
    ...laat me graag verrassen...
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige boekhoek Annerieke, en bedankt voor het mee spellen bij het Scrap cards challenge blog.

    Groetje Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,
    Een boekhoek...dat is een leuk idee om te maken.
    En heb je ook al weer een nieuw bosje tulpen gekocht?
    Nog een fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke boekhoek annerieke.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annerieke,
    leuk idee zo en boekhoek,
    ook mooi gemaakt, met die blauwe accenten.
    Je bosje tulpen vind ik ook heel mooi!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uw boek hoek bleek heel mooi! Mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Annerieke,
    Weer eens een heel ander model kaartje met een ander doel. Leuk!
    Tja, blauw blijft mijn favoriete kleur. Mooie ingekleurd.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!