Pagina's

zondag 27 maart 2011

Bloesem, zo mooi...

En de zon blijft maar schijnen...Toch heb ik de tijd gevonden om een kaart te maken. Mooi vind ik deze kleurencombinatie, zo lekker fris.
De bloesemtak heb ik hier vandaan en ingekleurd met de Derwent Coloursoft. Langs de rand van het afdrukje heb ik ook nog wat roze gekleurd.
Aan de bovenzijde van de rand gestreept papier heb ik een multimal gebruikt, aan de onderzijde een stukje roze kant geplakt. De tekst is gestempeld, de randjes van de verschillende soorten papier heb ik bewerkt met een schaar en wat inkt. Verder heb ik de kaart afgewerkt met roosjes en pareltjes.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij Nadia's Challenge Blog, het thema is bloemen en je moet een stempel gebruiken.

Over enkele weken hoop ik ook te kunnen genieten van deze mooie bloesem. Ons boompje staat volop in knop, maar ik moet nog even geduld hebben.
Ik wens jullie nog een mooie zondag!

10 opmerkingen:

cristel zei

mooie kaart bedankt om mee te doen met Nadia's challenge blog
grtjs cristel

KarinsArtScrap zei

hallo annerieke een mooie bloesemtak en kaart

ik kreeg mijn kaart vandaag niet op mijn blog, was een uur bezig geweest verschenen mijn kaarten niet op mijn blog wel mijn text dus alles maar weer verwijderd.
ik hoop dat morgen weer alles goed gaat.

groetjes karin

lisbeth zei

what a great card. Thanks for joining us at Nadia`s challenges

Myriam zei

Wat een mooi lentekaartje!
Liefs, Myriam

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Het is een SCHITTERENDE lentekaart en wat een mooie digi. Ik heb deze ook opgeslagen.
En dan het volgende.....zou je een "blik" willen werpen op mijn blog ☺☺☺...er staat daar een kleine verrassing op je te wachten.
Nog een fijne freubelweek toegewenst en tot een volgende "blik".
Liefs Wilma

Daatje zei

Hallo Annerieke,
ik vind het een lief kaartje,
de kleuren kombie is heel erg mooi!
groetjes van Daatje

Linda zei

leuke kaart, dank je wel voor het meedoen met Nadia's challenge
gr linda

Conny zei

Hoi,
Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
Leuke frisse kleurtjes.
Groetjes Conny

3dnadia zei

Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

Groetjes Nadia

Stefanie`s Bastelecke zei

Wow, what a wonderful card !!!

Thanks for joining us at Nadia`s Challengeblog this time.

Hugs
Stefanie