Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

Een aardigheidje...

Vandaag een heerlijk rustig dagje gehouden. Gisteren hadden we feest in huis, de hele dag door visite en vrij laat geworden. Ik vind het altijd erg gezellig en vandaag was ik dus aan het "nagenieten". Ben weer erg verwend, trots ben ik op mijn jongens die mij verrast hebben met dingen waarvan ze weten dat ik die leuk vind, spelletjes, papier en knipvellen, super gewoon!!

Deze kadoverpakking met een chocoladereep heb ik afgelopen week gemaakt en ik ga hem opsturen naar een vriendin. Het doosje heb ik gemaakt volgens deze tutorial, duidelijk omschreven en leuk om te maken.


Dit is de achterkant

Ga nu nog even lekker op de bank hangen met nog een luie zondag in het vooruitzicht!

Groetjes.........





5 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Als ik bovenstaand berichtje lees...ben jij jarig geweest!!! Beter laat dan nooit...dus nog Van ♥ Gefeliciteerd...Hiep ♪, hiep ♪, hoera ♫ en blijf nog maar even "nagenieten".
En je aardigheidje is SUPER en de inhoud waarschijnlijk erg lekker.
Nog een fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Janny zei

Inderdaad volgens mij ben je jarig geweest!
Hartelijk Gefeliciteerd alsnog.
En wat het doosje om de reep die vind ik geweldig leuk en mooi gemaakt.
Misschien ga ik ook nog een keer proberen zo iets te maken.
Groetjes Janny

Sandra zei

Hoi hoi,
Nou alsnog van harte gefeliciteerd!!!
Wat een leuk idee zeg die kadoverpakking, ga direkt even kijken naar de tutorial.
Nog een fijne luie zondag!!!
Groetjes Sandra

Daatje zei

hallo Annerieke,
wat een leuke tutorial, ik heb het gelijk evben opgeslagen en ben meteen volger van je geworden, als je zin hebt kom ook even een kijkje nemen bij mijn blog, ben net gestart.
Groetjes en tot snel, van Daatje

KarinsArtScrap zei

een heel erg mooi doosje annerieke, maar wat erin zit vind ik lekkerder hahahahah.
heel leuk papier en mooi afgewerkt.
fijne zondag

groetje karin