Pagina's

dinsdag 8 maart 2011

Het is lente!

Het leek vandaag inderdaad wel lente, wat was het heerlijk met die zon. Je ziet dat het in de tuin ook weer wat groener wordt. Over groen gesproken...een lentekaartje in het groen. Eigenlijk vind ik zelf dat hij wel erg groen geworden is, maar tja, dat gebeurt wel eens.

Aan de bovenkant heb ik een metalen embossingmal gebruikt met daaronder een randje kant.



Het tekstlabeltje heb ik zelf gemaakt in Word, de randjes heb ik bewerkt met de Derwent potloden, zodat het niet zo heel erg wit meer is, vind ik zelf persoonlijk altijd iets mooier.







Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van Nadia's challenge blog, het plaatje moet in 3D zijn en het moet een lentekaartje zijn. Als ik zelf aan de lente denk, dan denk ik aan lentegroen. Ik vind dat ik toch aardig in de richting kom, nietwaar?
Helaas, ik heb gehoord dat het weer vanaf morgen wisselvalliger wordt, dus gewoon lekker knutselweer!
Fijne avond nog en tot de volgende keer...

10 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    wat leuk da tje bij mij bent wezen kijken en volger bent geworden :)
    daar wordt ikblij van.
    Maar jij maakt ook hele leuke dingen.
    Dit is ook een heerlijk vrolijk kaartje!!!
    groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een leuk lentekaartje geworden.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is echt een leuke en vrolijke kaart geworden.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful and sweet spring card Annerieke!!!
    Lovely colors! :)

    ♥ Inger 

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annerieke,
    het is echt een leuke lentekaartje geworden

    liefs
    Mnauela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annerieke,

    Leuke lente kaart heb je gemaakt, krijg er al lentekriebels van, haha

    gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hele leuke kaart bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh what a wonderful card and the soft colours, fantastic !!!

    Thanks for joining us at Nadia`s Challenge-Blog this time.

    Hugs
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leukertje is dat geworden, dank je wel voor het meedoen met Nadia's Challenge
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje met mooie frisse kleuren, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!