Pagina's

woensdag 16 maart 2011

Kiezen...

Het lijkt vandaag wel weer lente, heerlijk dat zonnetje. Het zal wel komen omdat ik in het (bijna)voorjaar geboren ben, want ik ben gek op tulpen. Het liefst zet ik allerlei kleuren bij elkaar in een vaas, mooi vind ik dat.

Ik heb al een aantal kaarten gemaakt die ik nog wil plaatsen op mijn blog, dus ik moest kiezen en tja....wat kies ik dan???? Vanwege het lentegevoel dus een kaart met een tulp. Verder valt er niet zo veel over te vertellen, wat papier geschoven en geplakt en wat bloemen erbij. Vrij eenvoudig, maar daardoor niet minder leuk, toch?
Wens jullie nog een fijne knutselavond!

4 opmerkingen:

Erika zei

Hoi Annerieke,

Leuk kaartje heb je weer gemaakt,
krijg echt zin in de zomer als ik je kaartje zie.
Zal je blog in de gaten houden, als je de rest van de gemaakte kaartjes post ;-)

groetjes Erika

manuela zei

Hoi Annerieke
wat heb je leuke kaartje gemaakt
zeer mooi frisse kleuren

groetjes
Manuela

Janny zei

Wat een geweldig leuk plaatje rustige achtergrond waardoor de fairy er leuk uitkomt.
Eecht een hele leuke kaart. Groetjes Janny

KarinsArtScrap zei

het is een leuk fris lente kaartje geworden annerieke.


groetjes karin