Pagina's

woensdag 23 maart 2011

Klussen...

Om te beginnen wil ik jullie bedanken voor de reacties die ik altijd krijg, hartstikke leuk!

Vandaag een kaart voor een man. Hij is vrij eenvoudig in stoere kleuren.
Het afdrukje heb ik bij Beccy's Place vandaan, ze heeft hele leuke freebies. Ook deze keer heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
Zoals jullie misschien al opgemerkt hebben, gebruik ik bijna allemaal freebies, gratis te downloaden digistamps. Persoonlijk vind ik het een vrij kostbare aangelegenheid om veel verschillende stempels aan te schaffen en dit is een goed alternatief. Je kunt ook nog eens afwisselen. Dat wil niet zeggen dat ik andere stempels niet mooi vind hoor, maar het is een keuze die ik maak, je kunt niet alles hebben toch?

Op deze foto kunnen jullie goed zien hoe ik de "knopen" gemaakt heb. Een rondje, daarop het kleinste gedeelte uit een multiframe van Nellie Snellen en een touwtje erdoor geknoopt.
Ik wens jullie nog een fijne woensdag!


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
Stoere kaart! en leuk hoor zo die knoopjes.
Ook leuk je nieuwe achtergrondje.
Groetjes, Yvonne

Sandra zei

Lekkere stoere kaart hoor!!!
Als je eens wat afdrukjes wil dan laat je het maar weten hoor het is altijd leuk om te delen toch..
Helaas kan ik digistamps niet gebruiken, omdat mijn printerinkt doorloopt, maar ik wissel veel af door te verkopen en weer te kopen via marktplaats.

Lieve groetjes Sandra

Daatje zei

Hallo Annerieke,
wat een mooie kluskaart,
die knoopjes vind ik een goed idee bedankt!
groetjes van Daatje

KarinsArtScrap zei

een leuke mannekaart annerieke.
stoer papier gebruikt en leuk die touw met een knoop erin.

groetjes kairn