Pagina's

maandag 28 maart 2011

Lief meisje...

Een kaart voor een meisje, zo leuk om te maken. Ach, eigenlijk vind ik alle soorten kaarten wel leuk om te maken, ik heb niet echt voorkeur. Wel houd ik van afwisseling.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge bij Alles met en over kleuren met Derwents. 
deze sketch is het voorbeeld




 De digistempel komt van Crafty Sentiments Designs, schattig meisje, nietwaar?
Ik heb haar ingekleurd met de Derwent Coloursoft.


De tekstlabel heb ik bewerkt met de schaar en ik heb nog wat groen langs de randen gekleurd.
De tekst is zelfgemaakt. Onderaan dit bericht vind je de tekstlabel, die kunnen jullie meenemen.

Prettige avond nog!

7 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

het is een leuk en mooi kaartje annerieke.
leuk meisje.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Al heb je het eerste berichtje verwijderd.....ik heb het toch gelezen....hihihi. Ik krijg alles ook nog een keer via de mail.
Even goede blogmaatjes hoor, want ik blijf je "stalken" ☺☺☺
Je leuke meisje is weer leuk.
Tot een volgende keer en liefs Wilma

Janny zei

Wat een leuk kaartje en ik vind de kleuren helemaal erg mooi bij elkaar. En het is een leuk meisje ik heb het digiplaatje ook maar nog niets meegedaan.
Groetjes Janny

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Het is wel jammer dat de "smoeltjes" niet groter zijn.
Alt 1 is ☺, alt 3 is ♥, alt 14 ♫ en bij alt 15 gaat de zon ☼ schijnen.
Ik zie ze nog wel een keertje op mijn blog verschijnen.
Liefs Wilma

Arina zei

HOI HOI
WAT MOOI GEMAAKT ZEG
GROETJES ARINA

Nicole zei

Wat een schattig kaartje, Annerieke. Heel leuk ook dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Groetjes

Dina zei

prachtig kaartje heb je gemaakt , bedankt voor je deelname bij derwent