Pagina's

donderdag 10 maart 2011

Sportief...

Deze kaart heb ik gemaakt voor een volleybalvriend. Voor de kleuren heb ik blauw en bruin gekozen, vind ik wel passend voor een man, het moet niet te zoet zijn.

Het afdrukje was natuurlijk niet zo moeilijk, een volleyballer, hoe kan het ook anders. Ik heb het plaatje hier vandaan gehaald en ingekleurd met de Derwent potloden. In Word heb ik bij de illustraties een net opgezocht en uitgeprint en daar de sporter opgeplakt. Met inkt heb ik het net nog "bestempeld", daardoor is het hele witte eraf.
Een multimal van Nellie Snellen heb ik gebruikt om de vormen uit te stansen.


Deze "knoopjes" heb ik gemaakt door een rondje uit te stansen met daarop een kleinste vorm uit een stansmal en daar een touwtje doorheen geknoopt.

Jammer genoeg kan ik momenteel zelf niet volleyballen aangezien ik geblesseerd ben, maar ik kan niet wachten totdat ik weer kan gaan sporten. Leuke sport, dat volleybal, bijna net zo verslavend als kaarten maken. Maar er is altijd iets positiefs.....op de avond dat ik normaal gesproken ga volleyballen, kan ik nu gaan knutselen :).
Tot gauw weer!

5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heb je heel leuk gedaan annerieke.
en de kleuren passen er heel goed bij.

groetjes karin

Karin zei

Hello Annerieke,
Dank dat je volger bent geworden van mijn Blog.
Ik ben nu jouw volger nr 11.
Ben eventjes door je site gewandeld en heb er vele mooie creaties op zien staan. Zo ook deze stoere mannenkaart.
Groetjes,
Karin

Anoniem zei

Hoi Annerieke,
Je had het wel verteld maar hij is toch heel anders dan de voorstelling die ik erbij had....Natuurlijk is ie in het echt veel mooier!!!
Lieve groetjes Yvonne

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Je blijft gelukkig positief....je sport vervangen door een andere hobby. Je kaart ziet er SUPER uit en dat ruitjespapier komt heel goed tot zijn recht....net als de ruitjes van het net.
Liefs Wilma

Gea zei

Beste Annerieke.

Mijn complimeten voor je creatie's, ze zien er prachtig uit, trouwens, je hele site is mooi.

www.komoptegenkanker.nl
www.komoptegenkanker.jimdo.com

Groetjes van Gea.