Pagina's

vrijdag 25 maart 2011

Theetijd...


Zo, de boodschappen voor het weekend zijn binnen,de tulpen staan op de vaas, koffie voor mijn neus, dus....tijd om een berichtje te schrijven.
Laatst kwam ik bij Kitty een theedoosje tegen, het zag er zo leuk uit dat ik dat ook wel wilde proberen. Ik heb ook een boekje van haar met patronen voor kadoverpakkingen en kaarten, super leuk! Kijk maar eens rond op haar blog, dan weten jullie wat ik bedoel.
Het theedoosje....stom van me, ik had de foto misschien iets anders moeten nemen, dan was het iets beter te zien. Maar het kan al niet meer, want het doosje heb ik al weggegeven. Uit de deksel heb ik een rechthoek gesneden en daar mica achter geplakt. Een stansvorm zit op de deksel, om de uitgesneden rechthoek heen. De rozet is zelfgemaakt, in het midden een cirkel met bloemen geplakt.

De rand om het doosje is gemaakt met een multiframe, doet het erg leuk, vind ik zelf. In het doosje heb ik wat theezakjes en ieniemienie reepjes gedaan, dat wordt smullen!
Dan wil ik jullie nu nog alleen een fijne dag wensen...




4 opmerkingen:

  1. een heel leuk kadoverpakking de inhoud ziet er ook lekker uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    wat een beeldschoon doosje is dat...
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,
    Wat een MOOIE en "lekkere" kadoverpakking.
    En wat dacht jij.....een nieuwe profielfoto daar hoort ook een nieuw bloguiterlijk bij ☺☺☺
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Het doosje zit er inderdaad leuk uit, om op te eten ;-)

    groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!