Pagina's

woensdag 2 maart 2011

Voor iets lekkers...


Dit is dus het doosje waar ik gisteren mee begonnen was. Goed gelukt, nietwaar? Jullie waren zo benieuwd dat ik hem meteen maar laat zien.
Het patroon kwam ik bij Ge-We Hobby tegen, gemaakt door Janet, hartstikke leuk he!
Ik zei het laatst ook al, een doosje en dan kun je je naar hartelust uitleven met het versieren ervan, geweldig leuk vind ik dat.

Aan de deksel zit nog een klein "klepje", die steek je dan in het doosje, niet zo heel goed te zien op de foto.







De band zit er los omheen.








De tekstlabel heb ik op de computer gemaakt en de randjes heb ik met de Derwent potloden bewerkt.

Nu zie ik dat ik toch weer roze heb gebruikt....de volgende wordt anders van kleur!

Het is woensdagmiddag dus ik ga nog even een spelletje doen met mijn zoon, misschien wat popcorn erbij?

groetjessssssssssssssssssss

6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

lekker popcorn annerieke, ik hoop dat je wint met de spelletjes.
je doosje ziet er heel mooi uit, ook leuk papier.

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Jammie, jammie...popcorn uit een heel mooi roze doosje...hihihi. En wat een mooie ponsrand en tekstlabel.
Liefs Wilma

Annerieke zei

Het was gelijk spel vanmiddag, gelukkig maar en inderdaad...heerlijk popcorn gesnoept, mmmmm. Wat het papier betreft...op de zijkantjes zit een ander dessin, komt ook niet goed uit op de foto, ik moet toch nog eens een cursus fotografie gaan volgen, hahaha.
Leuk hoor, jullie reacties, ben altijd weer nieuwsgierig als ik ga kijken.

Liefs Annerieke

Anoniem zei

Hoijoi,
Het ziet er weer leuk uit! en dat het roze is, is toch niet erg? vind het juist wel lief.
Lieve groetjes Yvonne

manuela zei

Hallo Annerieke
Het ziet er weer leuk uit! en dat het roze is, is toch niet erg
ik vind wel mooi

Liefs
Manuela

Janny zei

Hallo Annemieke
Je doosje ziet er erg leuk uit en rose is misschien wel een kleur waar je wat mee hebt.
Ik vind het in ieder geval erg leuk.
Groetjes Janny