Pagina's

maandag 21 maart 2011

Vrolijk...

Op deze mooie maandagochtend laat ik maar eens een vrolijke kaart zien. Genieten jullie ook zo van het mooie weer en krijgen jullie daar ook zo'n goed gevoel van? Het wordt nu zo mooi buiten, als ik in de tuin kijk zie ik allemaal knopjes en struiken die uit gaan lopen.

Het kaartje heb ik gemaakt in rood, geel en oranje tinten.
Het meisje heet Fleur en kun je vinden bij Pronty. Zoals altijd heb ik het afdrukje ingekleurd met de Derwent Coloursoft. De rand die je op de achtergrond ziet, is geponst met een Martha Stewart pons. Ik heb me wel eens afgevraagd wat nu zo bijzonder is aan die ponsen, had er zo veel over gelezen. De pons heb ik dus pas nieuw, maar ik moet toegeven, het ponst erg soepel. Komt goed uit, want ik weet niet wat ik doe, maar mijn ponsen gaan altijd vast zitten??? Het zal mijn "onhandigheid" wel zijn, maar wees gerust....ik heb er verder geen last van, hahaha.

O ja, vergeet ik bijna nog te zeggen, ik heb vorige week de 3e prijs gewonnen bij Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog, gisteravond  een Blinkie opgestuurd gekregen, staat aan de zijkant. Toch best wel leuk hoor!
Zo, dit was het weer even voor vandaag, groetjes

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je BLINKIE
    enneh leuk kaartje.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd met je prijs, Annerieke!
    Je nieuwe kaartje vind erg kleurrijk,
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,
    Van ♥ Gefeliciteerd met het behalen van de derde prijs. Toch zie ik liever je kaarten dan de blinkie.....hihihi.
    En Fleur is FLEURIG en FRUITIG en "FROLIJK".....heb haar vriendinnetjes ook al opgeslagen.
    Freubelsssssse van de week.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Annerieke,
    Felicitaties met het behalen van je Blinkie.
    En een mooie kleurige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou eerst gefeliciteerd met de derde prijs annerieke.
    en je hebt een fleurig en vrolijk kaartje gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annerieke,
    Van Gefeliciteerd met het behalen van de derde prijs
    en je hebt een fleurig en vrolijk kaartje gemaakt
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!