Pagina's

dinsdag 1 maart 2011

Waar blijft de zon?

Brrrrrr, ik vind het nog koud buiten. Van mij mag de zon gaan schijnen. Het is wel fijn weer om te knutselen, maar ook daar kom ik niet zo aan toe, er komt steeds iets tussen.
Het plaatje op deze kaart is al jaaaaaaaaaaaaren oud. Als ik alles nog op moet maken wat ik nog heb liggen, dan ben ik nog wel even bezig.
Het papier komt uit een blokje van Action, onderaan heb ik een lintje geplakt. De tekstlabel komt van Sentimental Sundays, de randjes heb ik met een schaar en inkt bewerkt.

Nu vraag ik me alleen af, eigenlijk moet het toch butterfly zijn, met een R ertussen, wat denken jullie? Ik heb het nog even nagekeken, maar ik vond de tekst toch wel lief. En als ik het niet had gezegd, had niemand het toch gezien?
Nu ga ik toch nog even proberen of er iets uit mijn handen komt, ik ben begonnen aan een doosje, dus wordt vervolgd...............................

4 opmerkingen:

Erika zei

Hoi Annerieke

Leuk kaartje heb je weer gemaakt,
Je vraagt waar blijft de zon, nou hier heeft hij de hele dag toch geschenen hoor!!!
Hier is het lekker in het zonnentje, maar ja ik woon in het zuiden des lands, daar is het meestal toch al beter ;-)

gr Erika

Annerieke zei

Ben bang dat ik toch moet gaan verhuizen....nou ja, het is ook wel eens andersom toch? Het is hier de hele dag al grijs....ik word het zelf ook bijna, hihihi

Wilma zei

Hoi Annerieke,
Oud plaatje, bijna grijs worden, geen zonnetje...waar bij jij mee bezig? Kop op meis...hihihi...lekker freubelen. En dat ken ik...er komt steeds iets tussen...bloghoppen bijvoorbeeld. En volgens mij moet het inderdaad "Butterfly" zijn, maar als je niets had gezegd had ik het niet gezien.
Ben benieuwd wat voor soort doosje je gaat maken...dus tot een volgende "hop".
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

leuk kaartje annerieke, ben nu benieuwd naar je doosje.

groetjes karin