Pagina's

zondag 6 maart 2011

Welkom lieve baby...

Deze keer een babykaart. Ik maak ze niet zo heel vaak, maar daarom is het des te leuker om te doen.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de Challenge van Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog, het thema is beren. Daardoor kwam ik uit bij deze lieve beer en heb ik voor de kleur blauw/blauwgroen gekozen.

Het afdrukje is een freebie, kan alleen niet meer terug vinden waar ik hem vandaan heb. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent potloden.




Aan de linkerkant van de kaart heb ik 2 eyelets in de vorm van een handje geslagen. Er doorheen heb ik een draadje katoen geknoopt.




De tekst is uit een gedichtenboekje, heb ik uitgeprint. De randjes van het papier heb ik met de schaar bewerkt en daarna ben ik er met inkt langs gegaan.




Fijne zondag nog, geniet van het mooie weer!


5 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    Genieten van het mooie weer, "genieten" van de carnavalsmuziek op de achtergrond en GENIETEN van je babykaartje...dat is dan dubbel genieten.
    Fijne zondag nog en liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Annerieke,
    Hij is leuk hoor en dat lintje/bandje/kantje doet het goed.
    Fijne zondag verder.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een scheetje annerieke.
    en je digi vind ik heel erg mooi.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    wat lueke baby beerkaartje heb je gemaakt heel erg mooi
    liefs
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi hoi Annerieke, bedankt voor je reactie op mijn zakdoek doosje..

    wat een super schattige baby kaart.
    groetjes Arina

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!