Pagina's

vrijdag 1 april 2011

Aan het werk!

Het is al weer vrijdag, wat gaat de week toch snel. Soms zou ik willen dat de dagen iets langer duren, dat herkennen jullie vast wel.
Ik wil jullie ook bedanken voor alle reacties die ik steeds krijg, super!!

Vandaag een kaart in bruin tinten, ik heb van de week zoveel blauws laten zien, nu even iets anders.

Hebben jullie z'n baardje gezien?
 
Deze digi heb ik bij Beccy's Place gevonden, is hij niet stoer?









Het koord heb ik door een moertje gehaald en vast geknoopt.
De tekstlabel is weer zelfgemaakt, de randjes zijn bewerkt met de schaar en inkt.




Als je op deze tekstlabel klikt, kun je hem opslaan en evt. de kleur aanpassen. Veel plezier ermee!









Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Menscardsworld, er moest een kaart gemaakt worden met de volgende sketch. De sketch kun je wel in mijn kaart terug zien, toch? 
Het is een lang bericht geworden, ik vind het nu ook wel even genoeg.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Lekker STOERE kaart heb je weer gemaakt en de sketch is heel duidelijk te zien hoor....geen probleem.
Jij ook alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

we geven graag reactie's annerieke.
je kaartje ziet er weer stoer uit, heel leuk met dat moertje.

groetjes karin

Janny zei

Leuke stoere kaart ook de kleuren zijn leuk voor een mannenkaart. Groetjes Janny

Kaatje zei

Bedankt voor je deelname aan Menscardsworld met dit leuke kaartje!

groetjes,
Annika

Jolanda Cuper zei

Leuke kaart met een geweldige tekst!
Bedankt voor het meedoen met Menscardsworld!
Groetjes Jolanda.

Anneke. zei

Leuke stoere kaart. Het plaatje is leuk, zo met het gereedschap. Leuk dat je mee doet met de challenge.
Groetjes Anneke.

Aletta zei

Leuk dat je meedoet aan Menscardworld met deze originele stoere mannenkaart. Groetjes, Aletta

Petra zei

Wat een super leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge van menscardworld. Bedankt voor je deelname.

Groetjes Petra.