Pagina's

maandag 25 april 2011

Dezelfde maar net even anders...

We hebben heerlijke paasdagen achter de rug met lekker zomers weer. Van knutselen komt nu niet zo veel, want ik ben nu veel buiten en op de een of andere manier vind ik het niet handig om buiten iets met papier te doen.
Ik wil jullie ook weer bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige bericht!

De boekhoek hierboven heb ik in het paars gemaakt. De digi kun je vinden bij Bodil's scrappeverden, er zijn daar nog meer van die schattige meisjes. Ik heb hem ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden.
Jaaaa, jullie zien het goed, hetzelfde meisje, maar dan in geel/oranje tinten. De boekhoek is mooier van kleur, maar die heb ik gescand, de kaart heb ik gefotografeerd. Ik heb gemerkt dat de kleuren toch iets minder helder worden, helaas, het is niet anders. Soms zijn de kaarten net even te dik om te scannen.
Het strikje bovenaan heb ik bewerkt met wat inkt, zodat de kleur er beter bij kwam. De rand in het midden heb ik gemaakt door een multimal aan twee kanten te gebruiken, de gaatjes in het midden op elkaar. De tekst heb ik zelf uitgeprint en ook daar heb ik aan de bovenkant een multimal gebruikt.
Dit was voor mij een kleine uitdaging, hetzelfde afdrukje maar dan in andere kleuren. Ik vind het resultaat erg leuk.

Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. nou annerieke ze zijn alletwee even mooi en leuk.
    dank je wel voor je lieve berichtjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    2 hele MOOIE creaties. Wat is zo SUPER vind aan je boekhoek is dat alles met en tot en met en tot in de "PUNTJES" is afgewerkt.
    Enneh....die site van Bodil kende ik al....dus de andere meisjes waren al opgeslagen............LOL
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,
    leuk dat door het verschillend kleuren het zo'n ander effect gaat krijgen,
    het resultaat mag er zijn!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten bij de ene komt het poppetje iets meer naar voren dan bij de andere maar even leuk. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!