Pagina's

donderdag 21 april 2011

Een ei................hoort erbij!

Bijna pasen, dus daar horen paaseitjes bij. En paaseitjes....die horen in een mandje.
Het mandje zag ik bij Stempeleinmaleins, heel makkelijk te maken. Het roze mandje staat, inmiddels al 2 keer bijgevuld, bij ons op tafel.
Het blauwe mandje heb ik voor onze oudste zoon gemaakt, hij woont inmiddels op kamers, paaseitjes zijn altijd welkom natuurlijk. Herkennen jullie de digi? Dit is dus het vriendje van het kuikenmeisje van enkele dagen geleden. Je kunt ze vinden bij It's a coulorful world.
De mandjes heb ik beplakt met twee verschillende soorten papier. Aan de bovenzijde en aan het hengsel heb ik randjes gemaakt.
Zoals ik al zei, het patroon is vrij eenvoudig, je kunt ook gemakkelijk de maten aanpassen.
Dit zijn nog 2 kleinere mandjes. Het zijn dus allemaal dezelfde mandjes, maar toch heel anders.
Zoals jullie inmiddels vast wel gemerkt hebben, "knoei en stoei" ik graag een beetje met woorden. Een paar dagen geleden heb ik nog een label voor pasen gemaakt.
Bij de kleine mandjes heb ik deze zelf ook gebruikt, best wel leuk, toch?

Ik wil jullie ook nog weer bedanken voor alle leuke, gezellige en grappige reacties, ik lees ze met heel veel plezier!

Tot de volgende keer maar weer...


8 opmerkingen:

Karin zei

Hello Annerieke,
Wat ben jij een bezige Paashaas geweest zeg.
Die mandjes zijn perfekt gelukt.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

ze zien er heel mooi uit annerieke, ik geloof het goed dat je ze al twee keer gevuld hebt.
eitjes zijn lekker vooral chocolade.

groetjes karin

Anoniem zei

Wat een snoepies, leuk hoor!
Vast hele gezellige paasdagen.
Groetjes Yvonne

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Annerieke,
Ik heb al wat mandjes voorbij zien komen en eigenlijk waren ze allemaal leuk en creatief gemaakt. Ik maak dat niet en bewonder daar een ander om. Die van jou ook een heel leuk hengsel en mooie bloemen gebruikt.
Gezellige paasdagen.
Groetjes Lida

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Blijf nou maar lekker "knoeien en stoeien".....het kan HIER niet op ☺☺☺
Je mandjes zien er GEWELDIG uit en je zoon zal er echt wel blij mee zijn.......tenminste als je van deze inhoud af kan blijven.....hihihihi.
Alvast hele fijne en ☼-nige paasdagen toegewenst.
Liefs Wilma

Janny zei

Hallo Annerieke,
Ik vind de mandjes geweldig leuk. Van de inhoud zou ik niet af kunnen blijen dus die blijft bij mij ver uit het zicht.
Leuk die paaswens, Groetjes en hele leuke en gezellige paasdagen. Janny

Daatje zei

Hallo Annerieke,
wat een schattige paasmandjes heb jij gemaakt!
Ik wens je fijne paasdagen toe, van Daatje

Uhooi zei

The work is interesting and creative

Uhooi.blogspot.com