Pagina's

maandag 4 april 2011

Enveloppenmapje

Heerlijk weekend weer achter de rug!
Een tijdje geleden zag ik bij Ge-We Hobby een leuke en duidelijke tutorial van een enveloppenmapje. Dat wil ik dan ook wel graag proberen te maken.....met dit als resultaat.
Met een multimal heb ik een border gemaakt en lint van roze organza erop geplakt. De tekstlabel is zelfgemaakt en de randen zijn bewerkt met de schaar en inkt.
Voor de sluiting heb ik gebruik gemaakt van 2 opeenvolgende maten van een nestabilitie, met daarop een klein strikje. Een rondje klittenband zit erop om het goed dicht te kunnen plakken.


Voor de inhoud heb ik roze enveloppen gebruikt. Ik had alleen geen rechte, maar ik heb ze dichtgeplakt en daarna het bovenrandje iets weggesneden.


De enveloppen heb ik rondom bestempeld met een krulmotief

Tenslotte heb ik op de achterzijde nog wat bloemen en blaadjes geplakt.
Is het geen plaatje geworden?

Tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig geworden!! Bij Ge-We hebben ze heel vaak van die leuke tutorials waar je veel aan hebt!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    leuk patroon, maar ik vind de kleurtjes die jij gebruikt hebt helemaal geweldig, springt er gewoon uit!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Annerieke,
    Een mooi enveloppemapje in hele mooie kleuren.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Het is je héééélemaal GOED gelukt....hele mooie frisse kleuren en het is een heel MOOI plaatje geworden waar je geen plaatje meer aan hoeft toe te voegen ☺☺☺
    Nog een fijne freubelweek toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het ziet er gaaf uit annerieke.
    leuk papier gebruikt en leuk afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er echt errug leuk uit en ik krijg allemaal leuke reacties!!!(complimentjes dus voor jou)
    Dank je wel.
    Lieve groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is echt heel gaaf geworden!!!!
    mooie kleurtjes gebruikt!
    ik ga gauw kijken wat ik nog meer gemist heb :)
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!