Pagina's

dinsdag 19 april 2011

Help, mijn man is klusser???

De titel van dit bericht zegt het al een beetje. Als ik naar het gezicht van deze klusser kijk begin ik toch een beetje te twijfelen aan zijn vakkundigheid. Gelukkig is mijn man heeeeeeeeel erg handig!

De digi komt hier vandaan en heb ik ingekleurd
met de Derwent Coloursoft. Bovenaan de kaart heb ik nog een touwtje geknoopt. 
De tekstlabel is zelfgemaakt en zit vast met 2 splitpennetjes.
Ik heb nog snel even een tekstlabel gemaakt, zelf heb ik hem op de kaart zonder rand, maar die had ik niet opgeslagen. Ik hoop dat jullie hem kunnen en gaan gebruiken!

Nog een fijne dag, groetjes..............

6 opmerkingen:

  1. Hij is GAAF!!!!!!!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is echt super annerieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik weet ook niet of ik de klussen aan deze man over zou laten hihi,
    maar het kaartje zelf is super!!!
    lekkere stoere mannenkaart!
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annerieke,
    mooi stoere kaart,
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annerieke,
    Het klussen laat ik liever over aan iemand met 2 linker handen ☺☺☺ Je kaart ziet er GEWELDIG uit. En een volgende keer ga ik dus niet meer bij "hier" kijken.....had je er niet meteen bij kunnen zetten dat er 259 pagina's vol met digi's staan.......☺ LOL ☺
    Nog een fijne week toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annerieke,
    HIER word ik nou echt helemaal VROLIJK van ☺☺☺
    Heel ♥-telijk dank voor je reactie op "hier".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!