Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Hemelsblauw

Om te beginnen wil ik jullie bedanken voor alle leuke en gezellige reacties, elke keer als ik ze lees doet me dat toch wel goed!
Hemelsblauw....de titel van mijn bericht en waarom???? Omdat deze post-it houder blauw is en, hopelijk is het bij jullie ook zo, de zon schijnt en de lucht is......hemelsblauw.
Het patroon van deze post-it houder kun je vinden bij Caro's Kaartjes, kijk maar eens, dat ziet er toch erg leuk uit, nietwaar?
De houder is vrij eenvoudig, wat scrappapier, een plaatje en een lintje. Aangezien het lintje niet wilde wat ik graag wilde heb ik het vastgezet met 2 splitpennetjes. Ach ja, de sterktste wint...
Het belooft een mooi weekend te worden, daarom voor jullie nog een mooie , dat vind ik zelf tenminste, tekstlabel.


Als je op het plaatje klikt, dan kun je de tekst opslaan
en aanpassen qua grootte en kleur



Geniet van het weekend, groetjes....

4 opmerkingen:

  1. Hallo Annerieke,
    blauw is inderdaad een hele mooie kleur,
    ik "val" er ook graag voor!
    Je kaartje is mooi en een leuk weggevertje.
    Fijne zonnige vrijdag van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo annerieke, ja het is blauw maar mooi blauw is niet lelijk en dat is dit zekers niet.
    heel leuke attentie voor iemand of voor jezelf.
    mooi gemaakt.

    oja had jij niet gewonnen bij marianne design? proficiat.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,
    Degene die dit blokje krijgt gaat straks nog zingen: blauw, blauw, blauw........ik hou van blauw ♪♫♪♫♪♫ Heel erg MOOI gemaakt en je digi heb ik opgeslagen. Heel ♥-telijk bedankt.
    Even iets anders: zou je niet zo vaak een link willen plaatsen.....LOL ☺☺☺.....want het kost me iedere keer zo gigantisch veel tijd voordat ik een reactie hier kan neertypen ☺☺☺
    Alvast een heel fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoooi,
    Wat een leuke give-away !!
    Ben weer trots op je.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!