Pagina's

vrijdag 15 april 2011

Leuk om kado te doen

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten, leuk dat je mijn blog gaat volgen. Ook wil ik jullie even bedanken voor de reacties op mijn kaart en op de tekstlabels. Deze tekstlabels maak ik in PowerPoint, dat bevalt me het best. Paint Shop Pro heb ik niet en in Word kan ik niet wat ik in PowerPoint kan. Maar ik praat voor mezelf...zo ontzettend handig op de computer ben ik nu ook weer niet. Zelf vind ik de labels leuk, vinden jullie dat ook, gebruik ze gewoon wanneer en waar je maar wilt. Je hoeft niet mijn naam te noemen, maar ik vind het wel leuk om te weten als je ze gebruikt.

Deze kleine kado envelopjes zijn leuk om geld in te doen, het geeft net even " ietsje meer" dan een gewone envelop. Het patroontje kwam ik tegen bij Ge-We Hobby. Als jullie net als ik zo gek zijn op kadoverpakkingen en kleine "knutsels", dan moeten jullie daar beslist even gaan rondsnuffelen.



Van de zijkant ziet het er zo uit. Het klepje sluit met een rondje klittenband.

Het is jullie misschien opgevallen dat ik weer een andere foto bovenaan heb staan. Deze bloesem bloeit in onze eigen tuin, mooi he?
Het wordt de komende dagen lekker weer, ik wil jullie dan ook een goed zonnig weekend wensen!
Groetjes................

5 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Als je hele tuin er uit ziet als op de foto dan heb jij een SCHITTERENDE tuin. Ook ik kan genieten van al hetgeen er nu in bloei staat...wat kan de natuur toch mooi zijn hè?
En je envelopjes zien er ook al zo SCHITTEREND uit en het is zeker vele malen leuker om zo'n envelop te geven en te ontvangen dan een gewone envelop. Op deze manier heb je toch nog moeite voor iemand gedaan om iets leuks te maken. De envelop helemaal rechts op de bovenste foto vind ik het aller mooist ☺☺☺
Jij ook alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Sandra zei

Hoi hoi,

Vind je creaties weer errug leuk en je teksstempeltjes ook!!!
Ik vind de foto van je bloesem werkelijk prachtig!!

Groetjes Sandra

KarinsArtScrap zei

hi annerieke, inderdaad een hele mooie bloesemboom en foto.
mooi zo dat alles weer in bloei komt.
nou je kado envelopjes zien er ook heel leuk en mooi uit, em inderdaad leuker als zo'n envelop.

groetjes karin

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Annerieke,

Door de eenvoud zijn deze envellopjes heel leuk geworden. Je brengt me op een idee. Ik heb ook nog knip vellen van Marjolein.
Ik ga je tuinfoto nog eens opzoeken. Moet erg mooi zijn lees ik bij Wilma.
Gezellig weekend.
Groetjes Lida

Daatje zei

Hallo Annerieke,
van harte met je moeder!
Je moeder zal blij zijn met zo een mooie kaart!
Wat een leuke envelopjes heb je gemaakt ga ik vast ook eens proberen.
Groetjes en tot snel maar weer van Daatje