Pagina's

woensdag 6 april 2011

Leuk ventje...

Het zonnetje schijnt hier, dus lekker weer om buiten te spelen. En wat doen de meeste jongens? Voetballen....de mijne niet, hij is meer op zijn wave-board weg. Ik heb het ook al eens geprobeerd, maar dat gaat me niet meer zo goed af, het is nog best lastig om je evenwicht te bewaren. Gelukkig kan ik beter volleyballen....
Dit leuke stoere ventje met z'n sproetjes is dus wel een voetbalfan. Deze digi kun je hier vinden, ik heb hem ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
De rand is gemaakt met een Martha Stewart pons, met spinneweb motief.
De kaart lijkt scheef, maar dat is ie natuurlijk niet, is met het scannen gebeurd, dat begrijpen jullie wel.

Ik wens jullie nog een mooie zonnige middag!

6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hij is weer leuk annerieke, mooi manneke en leuk papier.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi, hoi Annerieke,
ja het is echt buitenspeelweer!
Zo gezellig he, als je kinderen op straat ziet en hoort!
Je kaartje is leuk en fris!
Groetjes en nog een fijne avond van Daatje

nicole zei

leuke, stoer jongenskaart zeg!
enne mijn jongen houdt ook niet van voetbal hoor ;)
groetjesssss

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Ik heb de digi's bij Beccy zien staan.....wat een spillebenen ☺☺☺ heeft dit voetballertje. "Vroeger" gingen mijn mannen nog wel voetballen...tegenwoordig zitten ze meer achter de pc.
Je hebt weer een SCHITTEREND kaartje gemaakt...mooie kleuren.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Hij is weer leuk !!
Groetjes Yvonne

manuela zei

Hoi, hoi Annerieke

wat een leuke, stoer jongenskaart heb je gemaakt en mooie kleuren

groetjes
Manuela