Pagina's

woensdag 13 april 2011

Pasen

Een kaart voor pasen. Er valt niet zo heel veel over te vertellen. Ik heb geel en paars gebruikt, dat zijn voor mij toch wel DE paaskleuren.

Deze digi heb ik hier gevonden, is ze niet lief? Ze heeft ook nog een vriendje maar die laat ik een andere keer zien.
En omdat jullie misschien ook wel met kaarten voor pasen bezig zijn nog 2 tekstlabels, het zijn weliswaar 2 andere dan die ik op de kaart heb gebruikt, maar die had ik zo maar even gemaakt. Veel plezier ermee!
Ik zou het leuk vinden als jullie me laten weten of je mijn tekstlabeltjes ook gebruikt, ben ik wel een beetje nieuwsgierig naar. Ik sta altijd open voor tips en adviezen.
Tot de volgende keer!

6 opmerkingen:

Karin zei

Hey Annerieke,
Ik vind het een fijn paaskaartje met mooie kleuren.
Groetjes,
Karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Alweer een MOOI paaskaartje ☺☺☺
De tekstlabeltjes heb ik wel opgeslagen in een speciale map met je naam....dus mocht ik er 1 of meerdere gebruiken dan link ik je blog....ik wil niet met andermans veren gaan pronken.
Liefs Wilma

KarinsArtScrap zei

je hebt een leuk en vrolijk paaskaartje gemaakt annerieke.
ik heb mijn kaart zelf bedacht van die mond.
en ik gebruik je tekstlabels niet, omdat ik ze zelf heel goed kan maken en dat is fijn. Veel mensen kunnen dat niet, en dan is het wel fijn dat je ze hier eraf kunt halen.

groetjes karin

Anoniem zei

Hoi,
Wat een schattig geel bolletje zit er op je kaart.
Het ziet er allemaal weer heel vrolijk uit.
Groetjessssssssssssssss

Daatje zei

Hallo Annerieke,
mooie kleurencombi, paars met dat geel,
ik sla je digitekstjes altijd wel op en ga ze zeker gebruiken, bedankt!
Je banner met voorjaarsbloesem vind ik ook heel mooi!
Groetjes van Daatje

Janny zei

Leuk kaartje. mooie kleurcombinatie.
Groetjes Janny