Pagina's

vrijdag 29 april 2011

Snel, sneller, snelst...

Ik zit nu even te wachten op "de kus" zoals ze dat noemen, kan mooi even een bericht tussendoor plaatsen. Wat een mooie bruid zeg, die Kate....bij dit soort gelegenheden moet ik altijd toch een paar keer slikken en krijg ik ietwat vochtige ogen. Of zal het gewoon hooikoorts zijn?

Een sportieve kaart vandaag. Zwart, wit en grijs zijn de kleuren die ik gebruikt heb. In de hoekjes heb ik eyelets geslagen.

De digi komt hier vandaag en is ingekleurd met de Derwent Coloursoft.

De tekstlabel heb ik zelfgemaakt, laat het me maar weten als jullie hem willen hebben. Boven aan de kaart heb ik nog wat koord vastgemaakt met een zwarte splitpen. Zien jullie die zilveren "clipjes"? Ik ben heel benieuwd of jullie ze herkennen, dus ik zeg nog niets. Hier thuis zeggen de mannen vaak "jij kunt ook alles gebruiken", ze hebben misschien wel een beetje gelijk.





Dan nog wat anders, maar ik vind het zo leuk dat ik het toch even wil laten zien.
Onze zoon, hij is 11, heeft gisteren weer iets lekkers voor ons gemaakt, is het geen kunstwerk? Eigenlijk zonde om op te eten, ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat het ook erg lekker was. Hij heeft het al een keer eerder gedaan, ik wist niet dat hij daar aanleg voor had. Grappig is dat toch, zo'n verborgen talent.

Ik wil jullie ook nog weer bedanken voor jullie reacties, ik blijf het ontzettend leuk vinden om ze te lezen.
En dan wens ik jullie nog een zonnige gezellige Koninginnedag!

groetjessssssssssssssssssss

4 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
De creativiteit zit bij jullie wel in de familie zo te zien. Jij hebt een MOOIE kaart gemaakt en je zoon iets lekkers......jammie.
En zijn dat klipjes die in de verpakking zitten bij een overhemd of blouse zodat alles netjes blijft zitten?
Ik lees het ongetwijfeld nog een keer......hier.....LOL.
Jullie ook alvast een heel fijn weekend toegewenst.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Hey,
Vraag even of ik een keer mag komen lunchen (is ook een hobby van me haha).
Dit ziet er wel heel lekker uit!!
Ik zal je vraag niet beantwoorden maar het is een leuk kaartje!
Fijn wekend en groetjes,
Liefs Yvonne

KarinsArtScrap zei

het is leuk kaartje annerieke en je zoon kan lekkere dingen maken het ziet er inderdaad heerlijk uit.
ook en fijne zonnige dag morgen en veel plezier.

groetjes karin

Daatje zei

Hallo Annerieke
leuk die plaatjes voor dat kaartje,
wat heb jij een creatieve zoon, wees er maar trots op!
Het heeft vast dubbellekker gesmaakt!
Groetjes van Daatje