Pagina's

zondag 17 april 2011

Speciaal...

Een speciaal projekt voor een speciaal iemand. Mijn lieve mams was gisteren jarig, dus daar moest ik toch iets bijzonders voor maken, althans, dat doe ik altijd. Daarom heb ik me op de taart-kaart gestort, ik ben op tijd begonnen, want stel dat het niet helemaal lukt...
Het patroon dat ik gebruikt heb voor deze kaart is van Stempeleinmaleins, weliswaar in het Duits en Engels, maar foto's zeggen ook vaak genoeg. Trouwens...ik heb de kaart ook diverse keren al gezien met een Nederlandse beschrijving, keus genoeg dus.

De taart zelf vond ik wel lastig, rondingen vastplakken is niet "mijn ding". Uiteindelijk wel gelukt, maar bij een volgende keer, want die komt er zeker, ga ik dat anders aanpakken. Ik weet nog niet hoe, maar dat bedenk ik dan wel weer.
De lievelingskleur van mijn moeder is turqoise, dus dat is mijn basis geworden. Ik heb voor het eerst mijn gewonnen Magnolia stempel gebruikt. Tilda is ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden, ook in blauw/turqoise tinten.



De tekst is zelfgemaakt,
de randjes zijn bewerkt met inkt.
Al met al wel een geslaagd projekt, maar er zijn voor mezelf nog wel wat "verbeterpunten". Maar ach...zo zijn er altijd dingen die anders kunnen, dat maakt het steeds zo leuk.

Nog een fijne dag!

6 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, hij staat ook hoog op mijn verlanglijstje om te maken, ik wilde hem ook ook voor mijn moeder gaan maken die is volgende maand jarig dus wellicht zie je hem binnenkort op mijn blog verschijnen.
    Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn tri fold shutter kaart!!

    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is heel mooi annerieke je moeder zal hem zeker mooi vinden.
    ikzelf heb nog niet zo'n taartje gemaakt maar het lijkt me lastig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annerieke,

    Nog gefeliciteerd met je moeders verjaardag. Vond ze de kaart leuk? Nou ik vind hem super. Wat een werk lijkt me. Ik heb hem al een keer voorbij zien komen op Anda haar blog. Die kleur vind ik ook erg mooi en het is niet aan te zien, dat volgens jou niet alles perfect zit.
    Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke,
    Allereerst nog Van ♥ Gefeliciteerd met je moeder en was ze blij met deze GEWELDIGE taart-kaart?
    Volgens mij heb jij helemaal geen verbeterpuntjes nodig ☺☺☺
    Nog een fijne avond toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heey, je kaart is leuk geworden!!
    Nog van Harte met mams. Was ze er blij mee?
    ('t is het wachten wel waard geweest hoor haha)
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Wat een mooie kaart maar wat een werk. Geweldig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!