Pagina's

woensdag 11 mei 2011

Achter het net?

Nou....met dit mannetje wil ik ook wel vissen, lijkt me zoooooooooo gezellig. Volgens mij kletst hij de oren van je hoofd. Trouwens, lang geleden, toen ik nog kind was, heb ik toch wel regelmatig gevist. Dan ging ik logeren bij mijn opa en oma in de Achterhoek en vissen met mijn opa. En ook met mijn vader heb ik nog wel gevist, tegenwoordig vis ik niet meer, alleen achter het net, hihi.

Deze digi zag ik hier, hij is ingekleurd met de Derwent Coloursoft, het randje heb ik bewerkt met inkt op een stukje schuurspons.
Om het labeltje "op te hangen" heb ik een vishengeltje geprobeerd te maken met 2 kleine kraaltjes als dobber. De tekst heb ik vastgemaakt met een splitpen, later dacht ik nog, ik had hem iets hoger op moeten plakken, maar ja....die gedachte kwam te laat, er zat al een gat in en hij zat al vast. Dat was pech, volgende keer beter. Waarschijnlijk, als ik niets daarover zeg, valt het jullie misschien helemaal niet op? Dat hoop ik dan altijd maar.
Het zonnetje schijnt nog even lekker, ik ga zo nog maar eens de tuin opzoeken en bloemetjes haken. Ze lukken steeds beter, moet ik zeggen. Nog even, dan kan ik ze gaan gebruiken.

Geniet vandaag nog even van het mooie weer, nu kan het nog!

6 opmerkingen:

Sandra zei

Wauw wat een leuk kaartje en schitterend papier!!
Groetjes Sandra

Jopie zei

Erg leuk kaartje en deze meneer kijkt niet erg vrolijk, zeker niks gevangen haha.
groeten van Jopie

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Nou......dat weet ik zo "net" nog niet of ik met dit niet al te vrolijke heerschap zou willen gaan vissen en zeker niet achter het "net" en zeker niet "hier".
Jij vist in ieder geval niet achter het "net" met deze "NETTE" kaart ☺☺☺
Liefs Wilma

Wil zei

Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt.En inderdaad je papier is super.
Groetjes Wil

KarinsArtScrap zei

hij is leuk annerieke, hele leuke kaart.
ik heb de site opgeslagen staan weer leuke bij.

groetjes karin

nicole zei

hij is leuk!!!!
en je had idd niets moeten zeggen hoor, was mij niet opgevallen :)
en ik wilde ook altijd vissen, maar durfde nooit de visjes eraf te halen hihi.
groetjessssss