Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Alweer?

Het kan niet op vandaag, nog een bericht. Deze kaart heb ik vanmiddag op de bus gedaan.
Het 3D plaatje is van Marjolein Zweed, al vrij oud. Ik ben gek op zonnebloemen, ik had ze ook in mijn bruidsboeket, zo gek ben ik er dus op.
Het randje heb ik gemaakt met een multiframe van Nellie Snellen en ja...jullie zien het goed, ik heb alle randjes met inkt bewerkt, Distress inkt 'old paper' heb ik gebruikt. Meestal denk ik eraan als het papier al vast zit, dus ik ben nu trots op mezelf dat ik erom gedacht heb.
Bovenaan heb ik 4 eyelets geslagen, geel en oranje borduurgaren er door gedaan met een bloemenkraaltje. In het midden nog geel en oranje organzalint geknoopt.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Dutch Card Lovers challenge blog. Je moest je aan bovenstaande sketch houden, ik heb hem alleen gedraaid en ik heb de tekst iets anders geplakt, omdat dat nu eenmaal zo uitkwam.

Voor vandaag is het nu echt genoeg. Momenteel ben ik bezig met wat doosjes te maken, maten te veranderen, dat soort dingen, gewoon een beetje spelen en knoeien met papier.

Groetjes

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent weer lekker bezig Freek! Het is een fris en vrolijk kaartje geworden, Leuk.
Groetjes van je vaste stalker.

Wil zei

Hij is inderdaad heel mooi geworden je heb hele mooie kleuren gebruikt.
Groetjes Wil

KarinsArtScrap zei

hij is prachtig geworden, heel leuk fris kaartje.

groetjes karin

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
eindlijk kan ik reageren op jouw mooie zomerse kaartje,
met de mooie geinkte randjes,
ik maak altijd een schetsje van mijn kaarten voordat ik ze maak, daar zet ik altijd bij dat ik moet inkten, dan vergeet ik het niet.
Het resultaat is altijd mooier, zoals ook bij jou kaartje

miriam zei

Mooi zomers vrolijk kaartje

bedankt voor het meedoen met dcl

gr miriam

José zei

Mooie kaart met heerlijk lichte kleuren! Mooie tekst zit er bij.
Groetjes, Jose

Anja (scrappie) zei

Mooie kaart hoor. Bedankt voor het meedoen bij DCL.