Pagina's

zaterdag 28 mei 2011

Creatief?

Brrrr, wat is het koud vandaag. Vandaag was ik met een vriendin naar de Evenaarmarkt bij ons in Almere, daar zou ook een creatieve markt zijn. Mijn verwachtingen waren alleen iets te hoog, ik had een 'ander creatief' in mijn gedachten. Schilderijen en kunst heb ik gezien en nog iets muzikaals, hartstikke creatief natuurlijk, maar niet 'mijn' creatief, hahaha. Als troost zijn we maar even doorgefietst naar een scrapwinkel, flinke tegenwind, maar niet voor niets gefietst. We hebben even heerlijk kunnen snuffelen tussen de spulletjes en wat papier gekocht.
Over de kaart hoef ik niet zoveel te vertellen, toch? In het roze uitgevoerd, blaadjes uitgestanst en 2 roosjes erbij geplakt en rechtsboven nog 3 pareltjes.
De rand is gemaakt met een multiframe van Nellie Snellen, aan de onderzijde zit een stukje kant. De tekstlabel is zelfgemaakt, die mogen jullie meenemen als je wilt, zou het leuk vinden als jullie laten weten als je hem gebruikt.

Voor jullie allemaal nog een heel fijn weekend!



3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hij is super annerieke, gave kaart.
en toch niet voor niets weggeweest.

groetjes karin

Anoniem zei

Je kaartje is super net zoals ons dagje! en dat was zeker niet voor niets want ik heb er heel erg van genoten.
Liefs Yvonne

Daatje zei

Hoi hoi Annerieke,
leuke kaart weer gemaakt!
Ja creativiteit is zeer veelzijdig,
niet alleen kaarten knutslen he,
toch nog goedgekomen met je knutselspulletjes aanschaf...
Bedabkt voor je tekstje, ik heb het weer opgeslagen
groetjes van Daatje