Pagina's

maandag 30 mei 2011

Dat kan ik ook wel....

Wat een heerlijke dag vandaag. Vanmorgen ben ik met mijn zoon en zijn klas op excursie geweest naar de Oostvaardersplassen. De kinderen moesten wat opdrachten doen en we konden door een kijker naar de dieren kijken (tja, wat moet je ook anders door zo'n ding he). We hebben ook het nest van de zeearenden met een zeearend kunnen zien, dat was wel erg gaaf!
En vanavond zijn we naar school geweest voor de maandsluiting, de kinderen hebben zo hun best gedaan, het was een erg leuke en grappige voorstelling.

Mijn kaart van vandaag is eigenlijk een probeersel. Laatst zag ik nieuwe mallen van (broek)zakken en klepjes, toen dacht ik...dat kan ik zelf wel. Dus ik heb dat uitgeprobeerd, vind het zelf goed gelukt.
Op de label in de zak zitten wat uitgestanste takjes, de ondergrond is geembost en bovenaan zit een eyelet in de vorm van een ster met een klein lintje.
De randen heb ik met de hand gestikt met borduurgaren. Het zakje en klepje heb ik dus zelf gesneden en aan het klepje heb ik een sluiting gemaakt met bovenop een knoop. Aan het tekstlabeltje heb ik ook een klein klepje gemaakt. Daar heb ik een klein beetje mee gesmokkeld, ik zeg alleen niet wat, dat zien jullie misschien wel. 
Tot slot heb ik nog deze tekst voor jullie.

 Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

  1. Ik vind de kaart schitterend, mooie kleuren ook!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je kaartje is erg leuk geworden.
    Fijn he dat jullie zulk mooi weer hadden gisteren. heb nog aan jullie gedacht!
    Liefs en tot gauw,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig hoor, knap dat je dat zelf zo heb gedaan.
    Het is een heel mooi kaartje geworden.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is zeker geslaagd annerieke heb je goed gedaan.
    en ook leuk papier gebruikt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!