Pagina's

zondag 22 mei 2011

Een beetje zomergevoel...

Op het moment dat ik deze kaart maakte, regende het. Het is al even geleden en ik had toen zo'n behoefte aan warmte en zon dat ik met een zomerse digi en kleuren het zomergevoel maar heb opgeroepen. Deze stoere jongen is getekend door Beccy, ik vind hem zo leuk...
De tekstlabel heb ik zelfgemaakt, de paperclip is van een stans van Crealies. Rechts onder heb ik nog 2 eyelets geslagen, om de eyelets 2 ringetjes gedaan en er een koordje door geknoopt.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Een hoop inspiratie scrapkaarten challenge blog. De uitdaging is om een verjaardagskaart te maken.

Nou lieve volgers, ik wil jullie ook nog weer bedanken voor alle leuke reacties die ik heb gekregen en hopelijk weer krijg. Nog een gezellige zondagavond!

4 opmerkingen:

  1. wat heb je een vrolijke kaart gemaakt annerieke, heerlijk in een zomersjasje.
    hij is keileuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annerieke,
    Wat lees ik nou "HIER"....wil jij graag de ☼ terug? Nou ik ook ☺☺☺, maar gelukkig heb jij al een MOOI WARM kaartje gemaakt.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Ook je paarse kaart is SUPER....favo kleurtje hè!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Annerieke,
    de zon, ja het is heerlijk,
    maar vanmorgen gingen wij wandelen langs het bos, waar het net had geregend,
    geweldig wat rook het heerlijk,
    de natuur heeft vannacht een douche genomen
    de zon komt zeker en vast terug!
    Je zonnig kaartje is er een voorbode van!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annerieke, Wat een grappig kaartje. Leuk dat mannetje met surfplank. Verder leuk papier gebruikt en een mooi geheel geworden.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Zo leuk om reacties te krijgen en te lezen, dank je wel!