Pagina's

donderdag 5 mei 2011

Een bloemetje voor.....

Een bloemetje voor iedereen. Iedereen verdient wel bloemen, vind ik.
Op deze kaart zit een 3D plaatje, volgens mij al enkele jaren oud, maar wie iets bewaart, die heeft wat. Pffffffffffff, als ik al mijn knipvellen nog moet gaan gebruiken, hoef ik voorlopig niets nieuws meer te kopen.
Deze rand heb ik gemaakt met een multimal van Nellie Snellen, eerst de ene kant daarna de andere kant waarbij ik hem zo heb gelegd dat hij aansluit en dat dit motief eruit komt. Als je hem iets verschuift krijg je weer een ander motief, kun je een beetje mee spelen, het geeft een leuk effect.
De bloemen zijn gemaakt met een creatable, de oranje bloemen zijn gekocht. Als hartje heb ik kleine gekochte bloemetjes gebruikt.
Ook deze keer wil ik jullie bedanken voor alle leuke reacties, met veel plezier lees ik ze.

Nou, het mooie weer komt er weer aan, we gaan er lekker van genieten.
Groetjes....................


5 opmerkingen:

Karin zei

Hey Annerieke,
Een beeldig kaartje heb je gemaakt. Ook die rand is mooi gelukt.
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

je hebt een mooie kaart gemaakt annerieke. en al zijn je 3d bloemen nog zo oud ze verwelken niet.
ik vind je rand super.

groetjes karin

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Annerieke,
Wat leuk die viooltjes zo in je kaart verwerkt.Ik vind het een heel leuk geheel. Je gaat echt kijken wat voor details er allemaal op zitten.
Gezellig weekend,

Groetjes LIda

Daatje zei

Hoi Hoi Annerieke,
wat een warm bloemenkaartje heb je gemaakt!
Het geponste randje vind ik mooi!
Groetjes van Daatje

Wil zei

Het is weer een lieverd geworden.
Je bloemen en het randje zijn super.
Groetjes Wil