Pagina's

donderdag 26 mei 2011

Een mooie dag!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige berichten, zo leuk om te lezen altijd.
Vandaag een kadoverpakking. Ik had hem al eerder gezien, maar dan aan twee kanten een 'sluiting', deze heeft alleen aan de bovenzijde een 'sluiting. De tutorial van deze verpakking kun je hier vinden, zelf heb ik de maten aangepast, het doosje iets kleiner gemaakt.
Een 3D plaatje met violen op de voorzijde, aan de achterzijde versieringen gemaakt met stansen van Crealies. De bovenrand is geponst met een Martha Stewart pons.
Nu heb ik net gelezen dat ik een prijs gewonnen heb met mijn "fotograafkaart" bij de challenge van Nadia's Challenge Blog, dat vind ik wel hartstikke leuk hoor.
Mijn dag is inderdaad mooi, ik wens het jullie ook graag toe!



6 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Heeeeel, heeeeeel voorzichtig ben ik "hier" komen kijken, maar daar heb ik gelukkig geen spijt van want je hebt een SCHITTEREND doosje gemaakt in "onze" favoriete kleuren ☺☺☺
Ook nog Van ♥-e Gefeliciteerd met je prijs en maak er weer iets moois van.
Nog een MOOIE dag gewenst.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Hoioi,
Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met het winnen van de challenge.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat je gewonnnen hebt.
Gaaf doosje!! lijkt veel op mijn 3 zijdige doosje maar toch net weer even anders. leuk.
GRRRRRRoetjes

Wil zei

Hij is echt super geworden. Mooie kleuren heb je gebruikt.
Groetjes Wil

KarinsArtScrap zei

je kadoverpakking ziet er prachtig uit annerieke.
en hartelijk gefeliciteerd met je prijs.


groetjes karin

Daatje zei

Hallo Annerieke!
van haerte geluk gewenst met je prijs, het is je gegund, je maakt zulke leuke creaties!
Dit doosje vind ik ook heel erg mooi!
groetjes van Daatje

Scrap en Kaartenfun zei

Hallo Annerieke,
Model komt me inderdaad bekend voor, maar zo is het even wat anders en erg leuk geworden.
Leuk die MS pons voor de bovenkant.
Mooie kleuren.
Gezellig weekend en nog gefeliciteerd met je prijs.
Groetjes Lida