Pagina's

dinsdag 3 mei 2011

Eenvoudig...

Weer een eenvoudige kadoverpakking. En met eenvoudig bedoel ik dat ik niet zo veel toeters en bellen heb gebruikt om het te versieren. Het is een doosje met een wikkel eromheen. Aan de voorkant van het "laatje" heb ik een splitpen met lintje vastgemaakt, dan kun je het "laatje" er makkelijk uittrekken. Voor dit doosje heb ik nog geen bestemming, vandaar dat er nog geen tekst bij is. Soms is het ook leuk om er iets persoonlijks in te schrijven.

Vandaag heb ik nog wel 2 teksten voor jullie, voor moederdag. Ik hoop dat jullie ze kunnen gebruiken.
Veel plezier ermee!
Ik wens jullie nog een fijne dag!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Een hele mooie kleur en die bestemming komt vanzelf wel.
Je digi's zien er leuk uit! ga zo door. (ben trots op je)
Knuf, Yvonne

Wil zei

Ziet er weer lief en mooi uit.
Groetjes Wil

KarinsArtScrap zei

eenvoudig wil nog niet zeggen dat het niet mooi is.
heel leuk papier gebruikt annerieke.

groetjes karin

Jopie zei

Hallo Annrieke,
Via mijn zus Wil kwam ik bij jouw blog terecht. Wat een mooie dingen maak je en zo veelzijdig en ook de verhaaltjes erbij zijn erg leuk. Ik ben gelijk volger van je geworden en ik zou het leuk vinden als je ook eens bij mij kwam kijken.
groetjes van Jopie

Daatje zei

Hoi Annerieke,
meestal is eenvoud het mooist...
in dit geval dus ook,
heel mooi doosje!
Groetjes van Daatje

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Eenvoud siert het doosje.....het papier is veel te MOOI om nog verder te versieren.
De digi's heb ik "hier" opgeslagen......LOL ☺☺☺
Liefs Wilma