Pagina's

zondag 1 mei 2011

Leuk kadootje...

Ik hoop dat jullie net zo veel plezier hebben gehad als wij dit weekend. Over de vrijmarkt gelopen, Oranjegebak gegeten, heerlijk gefietst en lekker van het mooie weer genoten.

Het doosje dat jullie hier zien heb ik al eerder gemaakt, in het roze, maar nu in het groen en blauw. Het patroon kun je vinden bij Ge-We Hobby. Wat ik bijzonder vind aan dit doosje, is dat er nog een randje naar binnen is geplakt, dus het is een "net afgewerkt" doosje. Je kunt het niet zien op deze foto, maar wel bij het patroon natuurlijk.
Aan beide zijden van de band heb ik met een multimal een rand gemaakt. Een bloem erop met een pareltje in het midden. De tekst heb ik zelf uitgeprint, de randjes van het papier zijn bewerkt met de schaar en inkt. Het is gewoon een leuk doosje om te maken.

Ik heb trouwens ook iets handigs bedacht om in de tuin te doen. Al eerder hebben jullie kunnen lezen dat ik niet zo handig ben met papier buiten, maar dat ik eigenlijk toch wel graag iets wil doen. Dus ik heb bedacht dat ik bloemetjes ga haken. Ooit heb ik wel gehaakt, zelfs gordijntjes, maar dat is heeeeeeeeeeeeeel erg lang geleden. Ik heb dus een haaknaald gezocht en wat garen en ben voorzichtig begonnen. Maar ik moet nog veel oefenen, hahaha, ik houd jullie op de hoogte...
Fijne avond nog!



6 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

weer een leuk doosje annerieke en ik kan niet wachten tot ik die bloemetjes zie als het al zolang geleden is [ lol ].
nou op de volgende kaart dan misschien?

groetjes karin

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Het doosje is heel MOOI en wat werk jij netjes ☺☺☺ en als de bloempjes er zo uit komen te zien...zal het wel goed komen. Het is een echte "nieuwe" rage.....ooit uit een ver verleden...hihihi.
Nog een fijne avond toegewenst.
Liefs Wilma

Anoniem zei

hahaha, wat ben je weer lekker bezig!
Het doosje ziet er weer leuk uit.
Frisse gezellig kleuren.
Liefs Yvonne

Janny zei

Leuk doosje en ik vind de kleuren erg mooi. Misschien zou ik het ook eens moeten proberen een kadoverpakking te maken. Leuk om mee te nemen inplaats van een bloementje.
Groetjes Janny

Scrap en Kaartenfun zei

Hoi Annerieke,
Wauw, wat een leuke kleuren dessinpapier heb je gebruikt. Het doosje is inderdaad netjes gemaakt al zien wij dat randje niet.
Heel erg leuk.
Groetjes Lida

Wil zei

Via, via ben ik op je site gekomen.
Je maakt hele mooi dingen.
Ik ben je gelijk gaan volgen.
Het doosje is erg leuk en mooi geworden.
Ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje bij mij komt nemen.
Groetjes Wil