Pagina's

maandag 9 mei 2011

Nu kan het...

Jaaa, eindelijk kan ik het laten zien. Mijn moederdag "projekt". Ik had deze bekers al ruim een week klaar, maar moest toch nog even wachten met laten zien. Ik vind het niet leuk als het van tevoren uitlekt... Het patroon heb ik ooit eens gezien bij Kitty's Craft en meteen opgeslagen. Moederdag was een mooie gelegenheid om ze te maken. De stempels zijn in 2 lagen, ingekleurd met de Derwent Coloursoft en een klein beetje glitter aangebracht.

Verder heb ik ze een beetje "aangekleed"..... wat vormen uitgestanst, wat bloemen en wat lint. Ze zijn ook niet hetzelfde, de basis wel natuurlijk, maar de rest niet. Op de een of andere manier maak ik nooit dezelfde dingen, dat lukt me niet. Ik heb altijd wel iets dat weer anders kan, herkennen jullie dat? In de bekers zit een zakje mini-hartjes pepermunt, of kleine hartpepermuntjes, hoe zal ik het zeggen?
De tekstlabels zijn zelfgemaakt, leuk geworden he?
Nou, de bekers werden met open armen ontvangen, blij word ik daar altijd van.

Weten jullie nog dat ik vorige week een vraag had of jullie de clipjes herkenden op dit labeltje?
Ik zou bijna vergeten het antwoord te geven....het zijn clipjes die op nieuwe sokken zitten, ik dacht, die kan ik mooi gebruiken, vond het wel stoer.






Zooooooo, dit is een lang bericht geworden, ik zou het leuk vinden als jullie de tijd nemen om het te lezen, alvast bedankt en voor de reacties die jullie achter laten, ik kijk er nu al naar uit!

Liefs...

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Natuurlijk neem ik even de tijd om het te lezen. Vind het altijd leuke verhaaltjes, en je weet ik ben één van je trouwe volgers.
Liefs Yvonne

Wil zei

Wat een schitterende bekers zijn dit geworden zeg. Kan me goed voorstellen dat de moeders er blij mee waren.
En wat een leuk idee die clipjes van nieuwe sokken.
Zo zie je maar een hobbyist kan alles gebruiken haha.
Groetjes Wil

KarinsArtScrap zei

ik heb het in ieder geval gelezen annerieke.
maar ze zijn super geworden, ik vind ze heel erg leuk.

groetjes karin

nicole zei

wast een leuke bekers zeg!!!
supergaaf idee :)

en die clipjes hihi, ik zie ook overal wel iets in om te kunnen gebruiken, goed idee hoor!

groetjessssss

Karin zei

Hello Annerieke,
Net echte koffiebekers zijn het geworden. Heel mooi gemaakt.
En fijn gevonden zo die clips. Je moet er maar opkomen.
Groetjes,
Karin

Sandra zei

Ze zijn echt heel mooi geworden en de tekst is ook super!!

Groetjes Sandra

manuela zei

wat een leuke bekers geworden!!!
en de tekst is ook super En zo die clips. Je moet er maar opkomen.

groetjes
Manuela

Daatje zei

Hoi Annerieke,
die clipjes, das een leuk idee,
zo kun je veel doen met van die dingetjes,
wat een leuke mokken heb jij gemaakt, net echt!
Groetjes van Daatje