Pagina's

dinsdag 17 mei 2011

Say cheeeeeese...

Dat heeft me wel een beetje moeite gekost, mijn blog "oppimpen". Maar voorlopig is het weer klaar. De foto bovenaan zijn pioenrozen en ja...........in onze eigen tuin, mooi he?
Nu de kaart van vandaag. Meestal gebruik ik voor een mannenkaart toch al gauw bruin of groen, iets donkerder kleuren. Maar dat wilde ik nu absoluut niet, dus ik heb een "uitdaging" voor mezelf gemaakt, geen donkere kleuren. Ben er wel in geslaagd, vind ik.
De digi kun je hier vinden, bij heel veel andere leuke plaatjes. Ik heb weer ingekleurd met de Derwent potloden. In twee hoekjes heb ik een soort fotohoekjes geplakt.
 Vorige week heb ik stansen besteld bij Crealies, wat zijn ze leuk zeg. Ik wilde graag iets hebben dat ik voor mannen- en jongenskaarten kan gebruiken. Het was moeilijk kiezen, maar ik denk dat ik een goede keuze gemaakt heb. Het "gespje" heb ik al gebruikt en de vormen rechts bovenaan de grote foto zitten ook op die stans. Op de foto hiernaast zie je ook een soort bloem/ster, die is ook van Crealies. Ik heb er een knoopje op gedaan. Het tekstlabeltje is zelfgemaakt, heb je interesse, laat het me maar weten hoor. Ik deel graag met anderen.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Nadia's Challenge Blog. De opdracht is, maak een mannenkaart met een stempel.




8 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hij is echt leuk annerieke, een gave kaart.
en je crealies vind ik geweldig.
prachtig gemaakt.
oja de pioenrozen heb ik ook maar is nog een knopje, ik hoop dat ie net zomooi wordt als de jouwe.


groetjes karin

Sandra zei

Wauw hij is weer prachtig, en de foto van je pioenrozen is ook schitterend!!
Groetjes Sandra

Anoniem zei

Wat een mooie foto van je pioenen!
En je kaartje..Geweldig ik vind hem erg leuk geworden.
Ben helemaal weg van je nieuwe crealies-stansje> (wil ik ook)
Liefs Yvonne

Daatje zei

ooo Annerieke...prachtig!!!!
geweldig die pioenrozen!!!!!!
Je kaartje vind ik ook geweldig!
Leuke mannenkaart, succes met je challenge
groetjes van Daatje

cristel zei

mooie kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
grtjs cristel

manuela zei

Wat een mooie foto van je pioenen!
wat een mooie kaart en Ben helemaal weg van je nieuwe crealies-stansje> (wil ik ook)

groetjes
Manuela

Myriam zei

Wat een leuke kaart! Bedankt voor je deelname aan Nadia's Challenge.

Liefs, Myriam

Helen zei

Heel leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge. Helen