Pagina's

zondag 15 mei 2011

Voor een jarige...

Hebben jullie dat ook wel? Dat je iets maakt en dat je het zelf zo leuk vindt. Dat heb ik met dit tasje, waarschijnlijk komt het door de digi, ik vind haar zo grappig.
De tutorial van dit tasje kun je vinden bij Stempeleinmaleins. Het scrappapier dat ik gebruikt heb is vrij stevig, waardoor het tasje mooi blijft staan. De randen zijn gemaakt met een mal van Nellie Snellen, aan een kant heb ik de naam van de persoon voor wie het tasje bestemd is erop geplakt, maar die heb ik voor de foto maar even bedekt.
Ook aan de achterzijde heb ik de ponsranden geplakt en wat bloemen en zo. Boven heb ik door ponsgaatjes het lint geknoopt. In het tasje heb ik een kadokaart, een maskertje en wat monstertjes gedaan.
Misschien herkennen jullie deze digi wel, van Beccy's Place, ik heb al wel vaker haar digi's gebruikt. Natuurlijk weer ingekleurd met de Derwent Coloursoft.
In maart heb ik meegedaan met de kinderkaart challenge van Marianne Design. Daar heb ik een prijs gewonnen. Door omstandigheden heb ik pas afgelopen week mijn prijs ontvangen, maar...ik ben er niet minder blij om. Wat is het een leuke stempel he?
Tot de volgende keer!

4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een heel leuk tasje annerieke, en je stempel is inderdaad heel erg mooi.

groetjes karin

Anoniem zei

Hooooooooooooooi... ;)

Wilma zei

Hallo Annerieke,
Dank je wel voor je lieve reacties iedere keer weer......ik hou wel van zulke reacties en lees ze dan ook met veel plezier.
Mag ik je nu Van ♥ Feliciteren met je eerste echte stempel? En nog wel een hele MOOIE.
En wat een SCHITTEREND blauw tasje heb je gemaakt.......je kunt er zo mee weglopen ☺☺☺
Liefs Wilma

Daatje zei

Hallo Annerieke,
ik ben een weekje niet in `blogland`
geweest en ik moet zeggen wat heb je weer mooie dingen gemaakt!
Wat heb je een mooie stempel kado gekregen zeg!
Ja en dat tasje en het babykaartje zo lief en leuk!
Mijn komplimenten!
Groetjes van Daatje